Οι ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ, είναι η νέα πρωτότυπη, ηλεκτρονική εφαρμογή εκπαιδευτικού προσανατολισμού των Φροντιστηρίων Παπαδέα, η οποία αποτελεί τη ΓΕΦΥΡΑ, ανάμεσα στην ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ και την επιτυχία στο Πανεπιστήμιο.
Με την Ατομική Έκδοση Μαθητή των ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ, ο γονέας και ο μαθητής, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό τους σύμβουλο, μπορούν να “αποκρυπτογραφήσουν” το σύστημα πρόσβασης και σε συνδυασμό με τις κλίσεις, τις προτιμήσεις και τις επιδόσεις του μαθητή να κάνουν τα σωστά βήματα για να πετύχει στο τμήμα και την πόλη της επιλογής του.
ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
Ο μαθητής που προετοιμάζεται να δώσει πανελλαδικές στο μέλλον, έχει μπροστά του ένα ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ & ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΟ σύστημα πρόσβασης, στο οποίο υπάρχουν περιορισμοί αλλά και ευκαιρίες. Απαιτείται γνώση, αλλά και οι κατάλληλες κινήσεις για να έχουμε αποτέλεσμα.
- Οι ΒΑΣΕΙΣ, οι ΕΒΕ και ο Αριθμός των Εισακτέων, περιορίζουν τις δυνατότητες πρόσβασης ενός μαθητή.
Από την άλλη πλευρά:
- Οι ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ Βαρύτητας των ΕΒΕ, διαφοροποιούν σημαντικά τα δεδομένα και τις δυνατότητες για κάθε μαθητή, ακόμη και ανάμεσα σε ομοειδή ή παρεμφερή τμήματα.
- Οι ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ μπορούν να αξιοποιηθούν από μεγάλο αριθμό μαθητών και να κάνουν τη διαφορά…
- ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ για το μαθητή:
Από τα 453 τμήματα και σχολές, της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ένας υποψήφιος μπορεί να εισαχθεί:- Στα 365 με περισσότερους του ενός τρόπους
- Στα 57 μέσω ΟΛΩΝ των Επιστημονικών Πεδίων ΓΕΛ ή/και των Τομέων ΕΠΑΛ.
- Συνολικά είναι διαθέσιμοι μέχρι 4 τρόποι πρόσβασης μέσω ΓΕΛ και μέχρι 9 τρόποι μέσω ΕΠΑΛ.
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ:
-
ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ:
- ΤΜΗΜΑΤΑ ή ΟΜΑΔΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ στις οποίες ο μαθητής ενδιαφέρεται να πετύχει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του ή μετά από ένα τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού.
- ΒΑΘΜΟΥΣ-ΣΤΟΧΟΥΣ, με βάση τα μέχρι τώρα εκπαιδευτικά δεδομένα του μαθητή
- ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ η οποία αποτελείται από REPORT, με ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ των δεδομένων του μαθητή και των τμημάτων που έχει επιλέξει. Με τα REPORT:
- Μπορούν να αξιολογηθούν συγκριτικά οι ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ του μαθητή με τις διαφορετικές Διαδρομές Πρόσβασης που είναι διαθέσιμες και
- Αποκαλύπτονται «αθέατες» πλευρές του συστήματος πρόσβασης
ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ: Τα ποσοτικά δεδομένα που προκύπτουν από τα REPORT της εφαρμογής, σε συνδυασμό με την εμπειρία και την ποιοτική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συμβούλου του μαθητή, παρέχουν την επιστημονική τεκμηρίωση για να:
- Αναδειχθούν τα ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ του μαθητή και οι ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ με τους οποίους μπορεί να οδηγηθεί με επιτυχία στα Τμήματα που τον ενδιαφέρουν.
- Επιλεγεί η καλύτερη διαδρομή, το πιο ΕΥΝΟΪΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ, να μπουν ΣΤΟΧΟΙ, να διαμορφωθεί το κατάλληλο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ και να δοθούν ΚΙΝΗΤΡΑ στο μαθητή.
- Γίνουν οι ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ σχετικά με τον τύπο λυκείου (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ), Το Επιστημονικό Πεδίο ΓΕΛ (π.χ. 2ο ή 4ο, 2ο ή 3ο κλπ.) ή τον Τομέα ΕΠΑΛ όπου θα φοιτήσει ο μαθητής, κτλ.
- Μπορούμε να βλέπουμε, ανά πάσα στιγμή, πόσο κοντά ή μακριά βρίσκεται ο μαθητής σε σχέση με τα τμήματα που τον ενδιαφέρουν και να αναπροσαρμόσουμε, εάν χρειάζεται, τους στόχους, τις επιλογές και το πρόγραμμα προετοιμασίας του.